Szállítási információk
Szállítás
A termékek kiszállítását a Magyar Posta Logisztikai üzletága, az MPL futárszolgálat végzi.
A feltüntetett díjak nem egyeznek meg az MPL szállítási díjaival, minden kazán és klíma esetén jóval kedvezőbb árat biztosítunk.
Amennyiben házhoz szállítást kér, úgy az MPL futár munkanapokon 08:00 és 17:00 között kísérli meg kétszer kiszállítani csomagját.
A házhoz szállítás nem tartalmazza az emeletre, belső területre történő mozgatást, mivel az MPL általános szerződési feltételei erre nem kötelezik a futárt.
A kiszállítás költsége minden olyan csomag esetén amelynek három irányú kiterjedése nem haladja meg a két métert illetve súlya nem haladja meg a 100 kg-ot egységesen 2500 Ft
Amennyiben csomagja túlméretes vagy extra kezelést igényel úgy raklapdíjat számolunk fel mely bruttó 5740 Ft
Méret korlátozottan a posta pontokon is átvehet csomagjait 0-24 óra között
Személyes átvétel:
Amennyiben személyesen szeretné átvenni a termékeket megteheti Miskolcon is, 9-16 óra között.
A személyes átvétel díjszabása megegyezik a házhoz szállítás árával, ugyanis az átvételi pontokra is ki kell szállítanunk a csomagokat.
Amennyiben ezzel a lehetőséggel szeretne élni, rendelés után hívja ügyfélszolgálatunkat, hogy megbeszélhessük a részleteket.
Ha bármilyen kérdése merülne fel, keresse bátran ügyfélszolgálati munkatársainkat:
- Telefonon: (70/6233553)
- E-mailen: (info@brs.hu)
Házhoz szállítás MPL Csomagküldő szolgálattal:
Amennyiben rendelését házhoz szállítással kéri a csomag feladásáról e-mail-ben értesítjük.
Ha máshogy nem rendelkezik, akkor cégünk egy napos kiszállítási garanciát kér a futárszolgálattól, így csomagja akár már másnap kiérkezhet.
Mivel a házhoz szállítást külsős cég végzi, előfordulhat késés ámde ez nem jellemző. A csomag kiszállításával kapcsolatban az MPL által küldött ragszám segítségével a www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes oldalon tájékozódhat.
A házhoz szállítás háztól házig történik, sajnos semelyik futárcég sem szállít emeletre, így amennyiben nehéz terméket rendel javasoljuk, hogy gondoskodjon segítő kezekről a csomag mozgatásához.
MPL PostaPont szállítmány:
A 30 Kg alatti nem túl terjedelmes csomagját kérheti az országszerte több mint 2700 helyen elérhető átvételi pont valamelyikére, mely lehet MOL kút, COOP áruház, Posta pont vagy akár Posta is.
Ez a szállítás kényelmes átvételt biztosít azok számára akik munka után vagy előtt szeretnék átvenni a megrendelt terméket és nem szeretnének otthon várni a futár megérkeztére.
A csomagra 5 munkanapos őrzést biztosítunk és a díjszabása megegyezik a házhoz szállításéval.
1-30 kg-ig: 2500 Ft |
Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal:
Csomagjának házhoz szállítását kérheti GLS futárszolgálattal is. Ebben az esetben a házhoz szállítás díját rendelés közben a webshop a kosárban lévő termékek súlya alapján automatikusan számolja. Mivel egy prémium és nem alapértelmezett szolgáltatásról van szó, ebben az esetben nincs lehetőség ingyenes kiszállításra. A szállítás költsége tartalmazza a csomagazonosítót tartalmazó e-mailt, SMS értesítést a futár számával, kétszeri kiszállítás megkísérlését illetve az egy napos expressz szállítás költségét. Amennyiben a csomagját nem tudja a megküldött 3 órás időintervallumban átvenni a visszaigazoló e-mailben vagy a GLS ügyfélszolgálatán (+36 1 802 02 65) megváltoztathatja az intervallumot.
A házhoz szállítás költsége az alábbi táblázat szerint kalkulálódik, egyedi eltérések előfordulhatnak:
Súly | Szállítás költsége |
0-2 kg | 2990 |
2-5 kg | 3090 |
5-10 kg | 3290 |
10-20 kg | 3490 |
20-30 kg | 3790 |
30-40 kg | 3990 |
Amennyiben ezen felül extra szolgáltatást igényel, például dokumentumcsatolás vagy inverz csomag esetén, ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
A kiszállítás státuszáról a kiválasztott szállító cégtől fog információkat kapni E-mailben és 1 órával kiszállítás előtt telefonon. A termék átvételekor kérjük ellenőrizze a csomagolást és a terméket!
Amennyiben a termék sérült, a futárral vetessen fel jegyzőkönyvet és ne vegye át a csomagot!
Sérült-, törött termékkel kapcsolatos reklamációt utólag jegyzőkönyv hiányában sajnos nem tudunk elfogadni.
A csomagjainkat biztosítva küldjük, melyek átvételtől számítva 72 óráig érvényesíthetőek, így utólagos jegyzőkönyv felvételére is lehetőséget nyújt. Kérjük utólagos jegyzőkönyv felvételével kapcsolatban keresse meg a csomagküldő szolgálatot és az ügyfélszolgálati munkatársainkat is.
Kellemes vásárlást kívánunk!
Ha bármilyen kérdése merülne fel, keresse bátran ügyfélszolgálati munkatársainkat:
- Telefonon: (70/6233553)
- E-mailen: (info@brs.hu)