A jobb felhasználói élmény, illetve a biztonságosabb használat érdekében a weboldalon sütiket használunk! Elfogadom
Termékek Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A termékképek az esetek túlnyomó többségében megfelelnek a valóságnak azonban előfordulhat, hogy a termék megjelenése változott mióta feltöltöttük webshopunkba. Amennyiben fontos Önnek a termék színe, kialakítása, méretei, keresse ügyfélszolgálatunkat ahol szívesen adnak bővebb tájékoztatást.  

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás

Szállítás


A termékek kiszállítását a Magyar Posta Logisztikai üzletága, az MPL futárszolgálat végzi.
A feltüntetett díjak nem egyeznek meg az MPL szállítási díjaival, minden kazán és klíma esetén jóval kedvezőbb árat biztosítunk.

Amennyiben házhoz szállítást kér, úgy az MPL futár munkanapokon 08:00 és 17:00 között kísérli meg kétszer kiszállítani csomagját. 
A házhoz szállítás nem tartalmazza az emeletre, belső területre történő mozgatást, mivel az MPL általános szerződési feltételei erre nem kötelezik a futárt. 

A kiszállítás költsége minden olyan csomag esetén amelynek három irányú kiterjedése nem haladja meg a két métert illetve súlya nem haladja meg a 100 kg-ot egységesen 2500 Ft

Amennyiben csomagja túlméretes vagy extra kezelést igényel úgy raklapdíjat számolunk fel mely bruttó 14000 Ft


Méret korlátozottan a posta pontokon is átvehet csomagjait 0-24 óra között

Személyes átvétel:

Amennyiben személyesen szeretné átvenni a termékeket megteheti  Miskolcon is, 9-16 óra között.
A személyes átvétel díjszabása megegyezik a házhoz szállítás árával, ugyanis az átvételi pontokra is ki kell szállítanunk a csomagokat.
Amennyiben ezzel a lehetőséggel szeretne élni, rendelés után hívja ügyfélszolgálatunkat, hogy megbeszélhessük a részleteket.  

Ha bármilyen kérdése merülne fel, keresse bátran ügyfélszolgálati munkatársainkat:

  • Telefonon: (70/6233553)
  • E-mailen: (info@brs.hu)

Házhoz szállítás MPL Csomagküldő szolgálattal:
Amennyiben rendelését házhoz szállítással kéri a csomag feladásáról e-mail-ben értesítjük. 
Ha máshogy nem rendelkezik, akkor cégünk egy napos kiszállítási garanciát kér a futárszolgálattól, így csomagja akár már másnap kiérkezhet.
Mivel a házhoz szállítást külsős cég végzi, előfordulhat késés ámde ez nem jellemző. A csomag kiszállításával kapcsolatban az MPL által küldött ragszám segítségével a www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes oldalon tájékozódhat.
A házhoz szállítás háztól házig történik, sajnos semelyik futárcég sem szállít emeletre, így amennyiben nehéz terméket rendel javasoljuk, hogy gondoskodjon segítő kezekről a csomag mozgatásához. 

MPL PostaPont szállítmány:

A 30 Kg alatti nem túl terjedelmes csomagját kérheti az országszerte több mint 2700 helyen elérhető átvételi pont valamelyikére, mely lehet MOL kút, COOP áruház, Posta pont vagy akár Posta is.

Ez a szállítás kényelmes átvételt biztosít azok számára akik munka után vagy előtt szeretnék átvenni a megrendelt terméket és nem szeretnének otthon várni a futár megérkeztére.

A csomagra 5 munkanapos őrzést biztosítunk és a díjszabása megegyezik a házhoz szállításéval. 

1-30 kg-ig: 2500 Ft  

Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal:

Csomagjának házhoz szállítását kérheti GLS futárszolgálattal is. Ebben az esetben a házhoz szállítás díját rendelés közben a webshop a kosárban lévő termékek súlya alapján automatikusan számolja. Mivel egy prémium és nem alapértelmezett szolgáltatásról van szó, ebben az esetben nincs lehetőség ingyenes kiszállításra. A szállítás költsége tartalmazza a csomagazonosítót tartalmazó e-mailt, SMS értesítést a futár számával, kétszeri kiszállítás megkísérlését illetve az egy napos expressz szállítás költségét. Amennyiben a csomagját nem tudja a megküldött 3 órás időintervallumban átvenni a visszaigazoló e-mailben vagy a GLS ügyfélszolgálatán (+36 1 802 02 65) megváltoztathatja az intervallumot. 
A házhoz szállítás költsége az alábbi táblázat szerint kalkulálódik, egyedi eltérések előfordulhatnak:

Súly Szállítás költsége
0-2 kg 2990
2-5 kg 3090
5-10 kg 3290
10-20 kg 3490
20-30 kg 3790
30-40 kg 3990

 Amennyiben ezen felül extra szolgáltatást igényel, például dokumentumcsatolás vagy inverz csomag esetén, ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

 

Raktárkészlet állapotok:

- Raktáron: Az előző napi raktárkészlet alapján a termék elérhető belső vagy külső raktárról. Ebben az esetben a kiszállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe.

- Várható szállítási  idő 1-5 nap: Legutolsó információnk szerint a termék a gyártónál vagy a közvetlen beszállítónknál van készleten. A beszerzés a szállító cég gyorsaságának függvénye. Legtöbb esetben a rendelés másnapjára megérkezik hozzánk a kívánt termék, de előfordulhat olyan eset is, hogy a beszállító cég csak hetente egyszer érkezik így a kiszállítás csak a rendelést követő 5. munkanapon tud megtörténni. Amennyiben elfogy a beszállító készlete és erről minket tájékoztat mi is értesítjük Önt a várható késéssel kapcsolatban.

- Szállítás gyártástól függően: Ebben az esetben a termék országos szinten hiánycikk, a beszerzést teljes egészében a gyártás ütemétől függ, mely gyáranként változhat. Általában 2-3 munkahét alatt ki szoktuk tudni szolgálni a vásárlóinkat.  

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a 3529 Miskolc, Soltész Nagy Kálmán utca 161. címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve, ha a Eladó vállalta e költségek viselését. Eladó azonban nem vállalja sem a visszaszállítás megszervezését, lebonyolítását, továbbá nem vállalja át a Fogyasztótól a termék visszajuttatás költségét sem. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősülannak. A megkötött szerződést iktatják, utólag hozzáférhető lesz.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlásáról bővebben az alábbi linken olvashat: https://www.brs.hu/elallasi-jog
A 45/2014. (II. 26.) kormány rendelet 11.paragrafusának második melléklete szerinti elállási nyilatkozat minta erre a linkre kattintva letölthető.


Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a Kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (fax-szám, mail cím, telefon).

Jogérvényesítési lehetőségek:

Cégünk minden esetben nyitott a mindkét fél számára előnyös kommunikációra, probléma megoldásra, így amennyiben úgy érzi, hogy jogai csorbát szenvedtek keressen minket a vevőszolgálaton keresztül, hogy mihamarabb megoldást találhassunk a megoldást a problémára.
A termékkel illetve az eladói tevékenységünkkel kapcsolatos panaszait, észrevételeit illetve kifogásait az alábbi elérhetőségeink valamelyikén juttathatja el részünkre:

Szolgáltató neve: BRS Klíma és Gázcentrum Kft
Szolgáltató székhelye és levelezési címe: 3529 Miskolc, Soltész Nagy Kálmán utca 161.
Nyilvántartásba bejegyző bíróság: BAZ megyei cégbíróság
Cégjegyzékszám: 05 09 009013
Elérhetőség: info@brs.hu
Szolgáltató telefonos elérhetősége: 0670 6233553
Adószám: 12675265-2-05

Amennyiben az Eladó és Vevő között esetlegesen fennálló jogvita az Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi lehetőségek állnak nyitva a Vevő számára:

  • Panasztétel a Nemzeti fogyasztóvédelmi Hatóságnál
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
  • Online vitarendezési platform 

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jogutódja

Amennyiben a fogyasztó jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerit illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája ezen a linken található: http://jarasinfo.gov.hu/

A területileg illetékes járási hivatal elérhetősége:

Járás vezetője:  Dr Lukács Irén

Cím:  3525 Miskolc, Városház tér 1. (3530 Miskolc, Pf.: 367)

Telefonszám:  +36 46 514 710

Fax:  +36 46 514 751

E-mail:  hivatal@borsod.gov.hu

A területileg illetékes, BAZ Megyei Békéltető Testület:
Címe: 3525 Miskolc, Vologda utca 3. I. emelet.
Levelezési címe: 3501 Miskolc, Pf.: 376
Telefonszáma: (46) 504-091
Név: Kalna Zsuzsa
E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

Online Vitarendezési platform 

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül a bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő akivel szemben panasszal élt, közösen kiválasztják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el:

 https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

A webshop tárhelyszolgáltatója:

Webshop Experts (Shoprenter.hu Kft - 4028 Debrecen, Kassai út 129.; Cg. 09-09-020636 kapcsolat@webshopexperts.hu ) tel. 06/1/234-5011